12 februari 2011 : helsingborg

Tjatja bloggen! Sitter vid den stationära datorn hemma, minns knappt hur man använder microsoft längre.... heheh

Igår firades Sandra! En rolig liten detalj var att jag glömde paketet hemma &fick spontan köpa ny present på åhlens precis innan stängning, dessutom tror jag nästan hon blev gladare för den! Sjukt! Det var iaf en awesome middag &fint sällskap &massa mysigt &dans osv! Fint att se alla goa tjejer igen!

Idag har jag fikat med Freddieboi, nu är det familjemiddag på G, muuummms! Sen ska jag mysa hos petter, det blir lungt &skönt! Last day hemma imrn dåårå, fika med brudarna, nice! possss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0