29 december 2011 : så ser det ut

This is my place to be egocentric.
.
Har spenderat senaste dagarna på stan. Eller med mina nyfunna vänner: hantlarna. Haft mig själv, mamma och pappa som sällskap. Igår träffade jag jasmine och några andra för en öl på gp.
.
Veckans fundering är vad som är värst. Om någon nära dör eller om alla ens nära försvinner ur ens liv. Död värderas högst, i andras ögon, från oberörads perspektiv. Men plågan borde vara värre när chansen finns att man Kan stöta på den, eller Kan kanske någon gång i framtiden möjligtvis bli nära igen eller om man Måste ses pga. något gemensamt, eller kanske bara skiljs åt av ett hav. Undrar vilken saknad som väger tyngst i hjärtat. Undra vilken saknad som går snabbast att tränga bort i det undermedvetna.
.
Och jag är jäkligt sugen på choklad, tar en prommis ist. Och sen ska jag kolla på Once upon a time. Förhoppningsvis bra skit. Om inte; back up: Submarine, De kallas oss mods, New years eve, eller Half Nelson, Twilight eller kanske summer of sam. Har mkt nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0