19 december 2011 : varför?

Varför måste jag gå upp på morgonen? Varför snöar det inte till jul? Varför måste seminariet vara idag? Varför duger jag inte? Varför blir inget bra nog? Varför sa han att han gillade mig för att sedan ignorera mig? Varför har jag ont i mitt bakhuvud? Varför gråter jag när jag druckit lite för mycket? Varför har ingen frågat mig om det? Varför får jag aldrig meddelande av dig? Varför vill jag inte åka hem, men heller inte stanna här? Varför har jag så mycket frågor? Varför känner jag mig konstant nere? Varför kommer några av de människor jag umgås med med att försvinna till våren? Varför blev jag bara reserv? Varför gör det ont? Varför blir det inte bättre?
Såhär såg jag ut i lördags. Då kommer ännu en fråga: Varför har jag inga kläder? Isadoras avskedsmiddag var ialla fall awesome, hade jätte trevligt. God mat, bra människor osv. Ramlade hem till emil sen, sent, och hängde med honom och rasmus till jag somnade i deras soffa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0