14 december 2011 : hatkärlek

Dagens störningsmoment:
1. svenskar i sjal, liknande slöja, WTF? kom igen, ni är inga muslimer? don try to be either! FULT!
2. förvirrade och socialt handikappade asiater som springer på bussen och slänger saker runt sig som om de var de enda i världen. herre, take a chill-pill, you will get a seat, stupid!
3. silikonbröst. Vad är upp liksom? Be natural! idiotiskt... tom. för de smartaste av tjejer. ni har överflödigt med pengar om ni lägger dem på sånt skit..
4. Att jag mår dåligt av att träna på gymmet för även om jag är där för att träna och bli smal, är jag så jävla ful och tjock i jämförelse med alla små, taniga töser som springer runt där. Riktigt dåligt ... ;(
.
Dagens bästa!
1. Weeping Willows i Musikhjälpen
2. Musikhjälpen
3. JJ i musikhjälpen sen
(positive thinking)
.
Schema för Musikhjälpen och min egen synkning:
IDAG:
21.15   JJ LIVEMUSIK
TORSDAG:
12.30   Adam Tensta LIVEMUSIK
15.30   Anna Ternheim LIVEMUSIK
20.10   Den svenska björnstammen
FREDAG:
08.30   Fibes, oh Fibes!
22.45   Far och Son + Lilla Lovis LIVEMUSIK
LÖRDAG:
11.30   The Naima Train LIVEMUSIK
12.00  Loney Dear LIVEMUSIK
15.30   Hoffmaestro feat. Sverige LIVEMUSIK
17.00   Amanda Fondell LIVEMUSIK
19.00   Mohammed Ali
23.00   Looptroop Rockers LIVEMUSIK
SÖNDAG:
15.00   Millencolin LIVEMUSIK
.
Försöka kan man..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0