13 december 2011 : ett sånt tråkigt inlägg

Mysigt igår med quiz, saftglögg och luciatåg. Idag sitter jag och pluggar i min mörka rum med kaffe och musikhjälpen. Har gått från magkatarr till att sova halva dagen, vara konstant trött och stressad och ha ont i min käke & huvud pga att jag typ biter ihop för hårt när jag sover (pga. stress, säger min tandläkare). KUL!
.
Jag gjorde ett test om min "personlighet". Det visade sig att jag behöver närhet och kärlek för att sluta stressa och ändra mina matvanor och meditera. HAHA, meditera? Räknas hårdträning istället? Passar mig bättre. Ska börja lägga mig tidigt och gå upp tidigt, men kan nog inte ändra min strikta diet på kaffe, vatten, frukt och en portion storpackstortellini (äckel tortellini)/fisksoppa om dagen. lol. Pengarna finns liksom inte. Längtar hem. Sökte jobb som reseledare.
.
Jag är arg på allt. Arg för att jag inte klarar av det här med att bo själv så bra. Vad jag behöver är ett 8-15 schema, struktur och närhet. Universitetet är inte riktigt min kropps favorit. Jävla skit allt är. Saknar gymnasiet och sällskap och att ha gymmet vid skolan och lagad mat på bordet vid en bra tid och min söta hund att gosa med mellan pluggvarven. FML. Kan ingen flytta ihop med mig så man kan hjälpas åt? Hade ju löst x antal av ovanstående punkter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0