1 december 2011 : this boring life

Ligger vaken, ensam, den första december, tittar på SATC och känner mig miserable. Har haft en go dag med public opinion, vänner, möte och lite öl på victoria. Hoppas på en bra helg! Jag vill inte inte få några presenter av någon speciell på julafton. Iofs är hela min faamilj världens mest speciella för mig. Men det är vinter och efter jul kommer nyår. Att stå ensam vid 12 slaget ännu ett år. Lovin life. Jävla vinter depp. Jag behöver kärlek. Riktig kärlek. Som varar och makes me feel comfortable.
.
f.ö sover jag dåligt. beror väl på allt möjligt. men det känns typ som när man fick bröst o inte kunde sova på sidan för de var ivägen... hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0