8 augusti 2011 : himym

Det har varit helg. Jag var ju på konsert i torsdags, det var fantastiskt förutom att bella krånglade till det med biljetter, forgiven forgotten!
.
I fredags var familjen på Tegel och åt massa god mat och på kvällen blev det lite sällskap och jag fick träffa carl! Woop, kul! Söt var han.
.
På lördagen seglade vi till Rungstedt? eller hur det stavas.. GOOD spätta där! Sen var det utgång på g och jag förvånas alltid över att hbg tråkar ut mig så snabbt. Var är alla trevliga människor... eller iaf snygga! :D haha
.
Igår var en sån lång dag, vi va hos farfar, på IKEA och köpte en soffa till mig som mamma o pappa är uppe och lämnar i min lägenhet idag! Sen sov jag hela eftermiddagen till Andreas ringde och sa att han skulle till malmö, så vi åkte ner och mötte Lukas och åt sushi. Han säga hej till biro också innan jag åkte hem och sov!
.
Idag har jag massor att göra men här sitter jag med himym och en hund i knät. Nej nu blir det dusch och in till stan! Imrn åker jag hem och går på Liseberg! WOOP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0