15 augusti 2011 : daylight

Gick till centralen i morse klockan 5. Tänker göra samma sak imrn. Hard work! Fast det är jävligt nice att jag får sällskap heeela veckan almost, happi me! Först bella och nixitoppen, niclas och sen jasmine och athena och på lördag kommer världens bästa petter<3 och sen lova ludde att hälsa på på tisdag. fint ska det va! Jag är nöjd, hellre för mycket än för lite. Saknar min lillasyster, så jag hoppas allt she gets her pretty ass over here imrn! Trots att jag jobbar hela veckan, nästa vecka, och veckan därpå och skola på det osv. ÄH sova kan man göra i graven! PUSS på det!
BTW: berättade jag om helgen? ne?
tors: häng med julle och vina med honom och oskar, off till någon konstfakultetsfest och sen dygna
fre: wow-work mitt i skogen med massa sol och bra band, PRINCE MADE MY N8! :D:D:D
lördag: massamassamassa bra band och mer jobb och WIZ OCH KANYE WOOPWOOP! sen drog jag och mattias till nef och dansade till Marcus Price (ÄNTLIGEN får jag höra honom liiiive och prata med honom!!) sen dygna vi igen... smart.
sön: trööööött + pizza + massa film = orka upp kl 4 och jobba! HEY HO LETS GO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0