10 augusti 2011 : boomchackalack

Önskar att alla mina närmsta var lite närmare. Att jag kunde ringa hit dem nu med en gång. Men de bor i en annan stad flera mil bort. Jag önskar att Petter kom hem nu. Att Fredrik flyttade till Göteborg och inte Lindköping. Att Athena blir ledig till min inflyttningsfest. Att Jaz, Theo och Arezo får plats i min säng, allihop, haha! Önskar att Tilde och jag iaf kunde ses snart, att Biro har världens bästabästaste bday idag!! Så hade jag gärna velat ha någon att hålla i handen! Att sitta näranära här i soffan och ibland kolla upp underlugg och se han som sitter där bredvid le lite mysigt i mungipan då han uppmärksammat blicken och trycka sig lite närmre.
.
För övrigt, nej jag glömmer inte mina finafina göteborgsvänner. Och inte heller er som inte nämnts men just idag var det såhär. Om jag saknar. Jag saknar mamma och pappas närvaro framför tvn en sån här kväll också! Fast att min lägenhet är världensbästa är den lite tom just för minuten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0