5 april 2011 : visste inte

Visste inte hur seriös jag skulle vara, så det blev en salig blandning av det bästa från mitt inspiration-album. Funderar på att flytta (byta bostad), funderar på helsingborg, funderar på skolan &indien, resor över huvudtaget, funderar på sommaren &det förflutna, det som komma skall &lite på nuet. Denna kväll har varit både annorlunda &helt vanlig, känner ett lugn som jag inte haft på ett tag. Känner mig samtidigt mer förvirrad än på länge. Nu har jag lättat på hjärtat iaf. Är kanske-möjligtvis-eventuellt-tänkbart-potentiellt inte van att bara umgås med mig själv längre? natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0