22 april 2011 : amsterdam

GLÖMDE säga att jag bokade en Amsterdams-trip, onsdag-lördag next week för att beskåda tulpaner, party-up &träffa jaz!! Det är typ lika mycket awesome sommar där, som hemma idag! + Queensdayfirande!
.
Det är så himla fantastiskt! Somnade i bikini i trädgården innan &mfcabbelistan är SÅ PÅ! love this! OCH imrn kommer Julian! Miiep!
Ikv ska jag hänga med världens bästa athena, kanske ett glas vin &lite balkong häng hos freddieboi! Somna i tid &vara glad över det fina vädret, åh<3 Mitt humör går från -10 till 100 på två röda i solen! TACK FÖR DET, hoppas det kommer lika mkt fina fräkar på mig som på Kalle &Bella!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0