12 april 2011 : everyday im shuffelin'

"roar mig" medan min ekonomi går i botten.. fml just nu!! määh.
.
Lördags var nice, do over helt klart! Söndags hälsade jag på Julians far &brödrar på landet, älskar den moderna lantstilen! &vilka charmörer det finns i familjen, varför har inte detta gått i arv till förstfödde? hehe.. Riktigt mysigt med tacos, hästar, promenader i skogen med hunden &fika på terassen. Så vill jag också ha det när jag blir äldre (läs gammal)!
.
Igår var det Dionysus möte hos anna&kg, hitta event på FB ppl! You should pretty much be there or be square. FYI
.
Torsdag = filmsittning, ska bli kul! Ska vara pocahontas! &helgen kommer delges åt Spacestation.. B6 hittepå! Super FUN, vilket betyder att den franska radion är spårad woooppwooop! :D puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0