5 oktober 2010 : wäh

workworkwork.. hoppas det blir lika mkt pengar! hehe. idag fikade jag med fina johan, får nu mer en weekly dos av honom det är helt okej, kan vänja mig vid det! vi är lika bitchiga (mot varandra) så det går jämt ut :) vart ute och gått i mina fina skor också! dom är awesome!:D

imrn blire work, mys med at, sen freddieboi och sen ansluter nog johan o nicco också, kuligt! jennifer drar till gran canaria nu. kul för henne! ;)

till helgen kommer både hanna & linda hem AWESOME! ska fira detta på lördag (kanske kan slå ihop o fira mig o at i efterskott då med? + att tilde &jag ska dra ner till malmö på fredag för att äta ute &festa, kanske hinner en sväng in om filip och JAA självklart biro! :D finafina vänner! alldeles för lite tid.. alldeles för mkt arbete.. -.- puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0