31 oktober 2010 : life is supposed to be enjoyed

var och åt på haket igår med familjen och satt hemma hela kvällen och såg på så mycket bättre ASbra program! di leva borde vara en inspiration för oss alla. tycker han verkar vara en underbar, stark och mycket speciell människa, hur awesome som helst!

idag ska jag ut till väla och ställa om min klocka. kanske tträna? borde kanske itne.. eftersom jag fortf. är sjuk men ändå. känner mig lite lat samtidigt som jag älskar det. vill läsa. funderar på att sitta med en bok i handen hela dagen istället.

såg en youtube video innan.. kmr inte ihåg vad den hette. men en rullstolsbunden kille som bjöd in till dance party! han gjorde mig glad och fick mig att se allt jag har att vara nöjd över idag, hela denna helgen och hela livet. life is supposed to be enjoyed and silly. ska sluta oroa mig. det kommer bli bra. och klockan är bara halv 12! :) det kommer bli bra. ni kasnke ser mönstret`?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0