10 oktober 2010 : vetifan

somnar vilken sekund som helst! kockan är 21oo ^^ har varit en påfrestande vecka om man säger så! ehm.. fullspäckat vare!

torsdag va mamma o jag i lund, köpte en klänning happii! o så fikade vi och hade mysigt men mest fjantade vi nog oss haha och smidde planer!

fredag drog jag till malmö med tildish för att äta ute och dra en runda där för omväxlingsskull! det va kuuul! :D haha riktigt bra fredag, annars är det så tråkigt på fredagar spec i hbg.

igår (lördag) träffade jag biro på dagen i malmö sen stack jag hem för att ta emot ppl och förfesta lite innan vi tog helsingborg med storm! hanna o thea var nere från sthlm och linda kom hem från france (efter 5mån!!) har saknat dem och vi hade en awesome kväll! träffade en väldigt väääldigt fin kille vid namn christoffer också :) hoppas han läser! haha ;D

idag vill jag mest dö men hann träffa tjejerna och dricka cola och träna innan jag hamnade här i min orörda säng! awesome att äntligen va tillbaka mellan mina egna lakan haha lol bilder may come, tills vidare: simma lungt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0