4 november 2010 : hollywood hills

just nu känner jag såhär:
det finns INGET som faktistk håller mig kvar här, INGET! så varför kan jag inte bara dra? varför är jag feeeg? och varför har jag ingen plan?

nästa vecka slutar charre på jobbet för att resa runt i aussie, nya z, osv awesome för henne! :D kommer sakna henne! sen sticker lisa snart också.. till åre. ensamt på jobbet för mig o wewwe då ju! ^^ äsch.. har cp träningsvärk så nu ska jag träna bort den och köpa en lite present :)

är antagligen busy hela helgen, cuz schemat looks like this:
träffa biro i malmö äta indiskt, shoppa, gå på bio, gå ut? typ se familjen på tivvan med jhn osv. o sen ut obviously, hinna träna och planera nästa helg osvosvosvo för lite tid as usual puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0