1 juni 2010 : eh!

lyssnar på lw för han passar min sinnesställning rätt bra.
melankolisk, likgiltig men ändå för mycket känslor och djuptänk. hehe

imrn ska jag jobba mer... o bli rik.. NOT. träffa fina tjejer också.

jag vet att vi ska festa tors-tors och studentdagen men jag är sugen på
spontanfylla typ NU? (equals ligga i solen o dricka för mycket tills man blir helt
förvirrad och yr och röd om kinderna och världen snurrar mysigt och man orkar
inte gör nått åt det utan låter det ta över ens kropp) för det dämpar det mesta.
haha ... älskar när jag är deprimerat rolig och driver med mig själv.
hej


Kommentarer
Jocke

Jag är fetpå! :D

2010-06-02 @ 01:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0