11 mars 2010 : 2

om jag hade fått välja.. skulle jag vara mycket men naturligt smal, nästan lite benig.
jag tycker det är väldigt fint när kläder hänger lagom mycket på folk. jag tycker om
nyckelben och höftben och kindben. jag gillar spiror till ben, helst brunbrända. gärna
en fräknig näsa och en perfekt formad, lite putig mun i korallröd.

jag hade gärna haft stora rådjursögon, trots att jag tycker bra om mina. de skulle
alltid glittra! och en aning till ett leende skulle alltid finnas i min mungipa så att små
söta skratt gropsrynkor syntes svagt. charmig. jag skulle klätt mig klassiskt, men
ändå rockigt. gärna med en franska touch för det ser så fantastiskt fint ut.

jag funderar lite.. jag tycker hemskt mkt om mitt guldlockiga sommarhår. långt ska
det vara! men om jag inte får ha det så perfekt alltid hade det varit fantastiskt med
ett långt svallande rött hår. jag har alltid älskat rött hår. ska visa ett ihopplock av
bilder någon dag! bella fick en kristallkrona i födelsedagspresent! :):) haha fint <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0