6 juni 2010

helt s i c k helg. heeelt s i c k. torsdagen slutade i lindas säng
på fredagsmorgonen efter för mycket vin och champange-bar-
öppning. kom försent till ett möte på sofiero, lunch på hampan
och random utgång med at som slutade med glass på mcd med
bella och sofia.

igår var det middag hos johanna på landet, absolut mysigt och
massa randoms som jag inte kände men det va trevligt! :) sen
drog jag till stan o träffa linda o jas o kom inte in så vi satte oss
på hampan o docken. sen träffa jag random klasskompisar och
de tvingade med mig på båtarna vilket fick mig att missa bussen
och vi blev dstm avkastade i helsingör. kul (Y) haha fina killar!

nu vet ni hur en vanligt helg brukar se ut! lol


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0