27 juni 2010 : vä?

long time no see typ! tjatja bloggen im back yo! to sum this wknd:

torsdag: AWESOME dag/kväll på bakken med ett fett gäng, åkte hur
mkt som helst och jag var happiii när jag fick churros! haha

fredag: wörk! then middag hemma(midsommar ju), sen off to wikeborg
som hade fest och det var awesome stämmning som tusan, vi hade
skitkul! sen drog jag vidare till hittarp och mös :)

lördag: chillade hela dagen osv. sen drog jag till jasmine och käka kines
mat och mös med fina tjejer, off to stan och drog madame mustach och
mogwai ett tag avec fredrik o jas sen dog jag xd hehe

idag har jag degat i solen all day long, ska dra en runda med brädan och
bada nu tror jag om jag får sällkap av laget lol :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0