2 juni 2010 : LOVE THIS WEATHER!

awesome! sol, jag är nästan brun nu! ätit alldeles för mycket glass
idag jobbigt va? haha lyssnar på esc låtar och har köpt böcker(!!!),
suttit i solen med at och linda all day. fin dag med andra ord :)

middag på haket igår va nice! kristian, linda och jag fick gratis glass
på mcD sen, hehe nice med folk som har kontakter ;)

nu är det party en vecka framöver! livet spinner som en kattunge<3
hatar när min bright moments rinner ut i sanden tack vare min glömska..
hade så många clever ideas som bara poppa upp i huvet tidigare.. fail!


Kommentarer
Anonym

Knarka mindre så minns du mer kanske? :P

2010-06-06 @ 12:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0