4 juli 2010 : awesome!

okej det har varit en sjuuuuukt varm helg. dör typ xd hehe
i fredags var massa söta människor här o drack (svensk) öl!
vi hade en awesome time (i värmen) i övrigt har helgen till
största del tillbringats med HIMYM och igår lagade bella och jag
världens fetaste middag:
fetaost & melon sallad, mozarellasallad, coleslaw, sparris och lövbiff
det var helt sjukt gott!!! jag trodde inte jag kunde laga mat men oj
där överträffade jag mig själv  i köket.

ikv blir det kvällsfika med jas och sandra som är hemma från kroatien.
trevligt, hoppas på glass :D haha och att christoffer ska sluta sura...?:):)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0