22 juli 2010 : bombay bicykle

igår drack vi för många frozen strawberry margheritas hos at
och chillade satan i värmeböljan. helt sick, blev dock inget dopp
i poolen, vilket var en besvikelse för min del :p
drog till christoffer mitt i natten, men va fan, han är ändå uppe så
och han jobbar sista dan idag happii me! såg time traveler's wife
innan jag drog till jobbet i morse, den va awesome! :):)

bella och jag drar till cannes en vecka efter jag slutat jobba chiilll
är dessutom ensam veckan innan för ingen pallar va babysitter till
mig och familjen är i tyskland resp. france; oh my half-god!

hyrde percy johnsson and the lightning bolt idag, haha! gott skratt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0