4 januari 2010

min plånbok återfanns idag! yayness! så därför kände jag för
att fira ordentligt och drog med tilde till stan och brände 800kr
bara sådär! haha fick en tröja från femme och en tisha med ett
riktigt nice tryck på så jag är rätt happy för det. hehe

sen fikade vi på espressan i cirkus 3h as usual lix. i kväll var jag
hos hannabanana och tittade gay film! hur bra som helst! :D
sen lyckades jag springa in i ludde på bussen hem.. pallar inte
att han är sån jäkla stalker alltså! hehehe....

imrn ska jag plugga teori och sen på kvällen har äälex bokat
biobiljetter till Avatar, gissa om jag är nöjd eller NÖJD!?
ett sjukt enormt huge plus är att han troligtvis bjuder också!
den där alex är en bra kille alltså! :P

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0