4 januari 2010 : 2

konstig dag.. mkt konstig. gick upp vid 11 åt knappt frukost
duschade inte förän 1 letade universitet, tror faktiskt jag har
hittat ett som tilltalar mig! Vet inte om jag ska söka till hösten
eller till våren bara..

det har snöat nu igen cokså. så svinit kallt det är! dun like it
låg uppe till halv 3 inatt för att diskutera kärlek med albin, helt
okej för min del..

nu har jag o la famille grillat korv och tittat på "A room with a
view" den är så mkt bättre på film än boken.. alldeles för jobbig
engelska för mig i boken alltså.. nej back to reality nu.

AVATAR IIIIIIKKVVV! yaaaayyness!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0