29 januari 2010

jag är fortf. uppe! haha historiaplugg = nice! fast mum & bella
har sprungit runt här ett tag med och packat och grejat!

jag är glad för jag får alltid som jag vill, iaf oftast, och nu är det
väldigt bra faktistkt. innan var jag mest deppig.. men ja bergochdal-
bana är jag i ett nötskal.

köpte två nya tröjor idag.. igår. några ringar och en mössa, yay!
imrn ska jag sälja min biljett, och jobba till halv 9 typ.
inte sugen att gå ut alls, så ska chilla ist, men var?  hahaha

okej. imma miss my sis, but dont tell her that!
hennes rum ska bli fint. min dator behöver lagas. jaja. sömn kallas
det jag skulle behöva mer av tror jag-. det ++ sol = happy luss!
natti!

++++ bästa mys listan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0