4 februari 2010

filosoferar. kom å tänka på hur mycket saker som ligger &
skräpar i mina lådor, och som inte ens är mina(alltså snodda
av ex boyfriends and almost ex's, friends etcetera.

jag har bla. en bok om felskrivningar, ett par enorma mysbyxor,
en orange hoodie, tubsockar, halsband med kinestecken, teckningar,
små hemliga lappar med kärleksord, en skolkatalog som INTE är min,
inte att glömmas min älskade sex pistols tisha!! + en skateboard med
mitt namn ingraderat lol pennor, smink, smycken.. u name it!

varför sparar jag alla dessa grejer? det mesta tar bara plats..

jag ville bara bråka lite, offra dig för helvete..? :'( så pissed jag är!
du vet mkt väl att vi är så. du som började ;) ill stand my ground.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0