22 februari 2010

tjäää vää!
det har varit en sån extrem super crazy helg! haha looove it!
i fredags var det preparty kristian/ida then down 2 tivoli as usual.
lagom halv tråkig kväll faktiskt. men ofc blire sent ändå.. men det
är nice för bussen är alltid roligast lol.

jobba heela dagen på maxi på lördagen. sen skulle bella ha fest
så jag blev utkörd hemmifrån och mary och jag hade 2manparty
@ her place sen träffa vi ville o drog till tivolis förfest, träffa captain
morgan och fick en tisha! woh!

den kvällen va inte lagom den va grym! 20+ är mycket roligare!
och mycket snyggare killar hehe, tror jag iaf. har aldrig riktigt jämfört..
söndag var det jobb igen och sen chillidill @alex.

nu ska jag nog klä mig o sen dra in till stan med mary&alex, sen är det
workiework igen. lite trött på det nu.. haha! va hyper igår alltså! puss


Kommentarer
Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen! Kommer även andra inlägg om t.ex förtryck.

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-22 @ 12:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0