31 december 2010 : nyårslöften!

Mina nyårslöften 2011:

  • Vara orädd och alltid våga, vilja, kämpa!
  • Prioritera vänner högst
  • Sluta bita på naglarna
  • Lära mig säga Nej!
  • Göra det jag vill, så länge det får mig att må bra!

Har inte ens tänkt på nyår i år; OVERRATED! Tillägger; Jobbar imrn halv 10 men Tilde har väl andra planer för min del.. Har en känsla av att hon kommer dra med mig på äventyr (se nyårslöfte nr4). BTW Nyårslöften skrivna på osynlighets papper; skaffa en awesome &snygg bf and keep him! OCH get that VS-body dvs. bli nyttigare & träna (ännu) mer (är det verkligen hälsosamt?) 

HAHA IAF: GL 2me! Hejhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0