31 december 2010 : 2011

Enligt jasmines horoskopresearch har de senaste 3 åren av mitt liv varit otursår för Vågen. Joja.. om man ser tillbaka på de senaste åren (2008-2010) så ser det inte alltför ljust ut kankse? Självklart har det vart många höjdpunkter och sjudundrandes raketer i mörkret men överlag har jag faktiskt inte varit nöjd

MEN nu yttrar det sig så bra att 2011 tydligen är mitt år! AWESOME! Jag kommer ha mest tur av alla stjärntecken och en massa roligheter. EH JA; flyttar för fan till Göteborg om 2v, hur dåligt kan det bli? Dessvärre kommer min ekonomi inte se lika bra ut; kanske reser upp mina pengar och tar för mycket studielån? Whatever! Så länge jag mår bra bryr jag mig inte ett dugg!

HEJA 2011!!! mitt lyckoår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0