24 december 2010 : mittinattensysselsättning

min bästa vän(ner) är min säng och min dator! Haha

när jag borstar tänderna borde jag ta 2cm tandkräm?

när jag lagar mat blir det alltid väldigt rörigt. Jag och kök är tyvärr ingen bra kombo, men efter den fina julklappen ”Matlagning för nybörjare – med utförliga instruktioner” kommer det bli; HUR BRA? SÅ BRA!

jag är rädd för att Göteborg ska bli likadant som Helsinborg i dagsläget är för mig.

den värsta känslan är ensamhet, tror jag.. Eller när man känner sig oförstådd ex. när man drar ett awesome skämt & ingen hänger med på hur bra det faktiskt var! Missuppfattat geni!

den bästa känslan är när man befinner sig i ett sånt harmoniskt känslotillstånd av välbefinnande och är tillfreds med allt runtikring sig!

jag är bäst på det mesta faktiskt! Hehe

jag är sämst på att vara som alla andra, varför?

jag lyssnar på Warpaint, Best Coast & Kate Perry just för tillfället!

jag pratar för lite? För mycket om musik? Med en knepig dialekt? Haha

jag tycker om sol&värme, bra musik och glada människor, gärna i kombination!

kärlek är härligt! En anledning att skratta&gråta på sammagång!

i somras var jag rätt blek pga. arbete men efter lite Cristal på rivieran såg jag nog rätt bra ut!

sist jag grät var igår kväll.

när jag vill tänka isolerar jag mig as much as possible (typ mitt rum)

när jag bakar bakar jag inte? Eller jo kanske kladdkakemuffins eller cockies? Det är mums!

just nu tänker jag på GÖTEBORG och flytten!! Määh, nervös?

idag har jag firat jul, ätit massvis av julmat och öppnat paket med familjen. Gillar dem!

ikväll ska jag gå och lägga mig. Fast om man tänker lördag får jag hoppas att jag kommer ut, juldagen liksom!

imorgon kommer jag inte göra särskilt mycket, titta på mina julklappar!

min mobiltelefon är endast nyttig vid sms eller anteckningar (skaffa ett block ist?)

när jag vaknar på morgonen brukar jag önska att jag kunde somna om, sover väldigt dåligt för tillfället. Annars vill jag nog helst bara ligga kvar i värmen när snön yr utanför fönstret..

om jag var ett djur skulle jag vara ett lejon; stort, respektingivande, med ett temperament utan dess like och ton av kärlek att dela med mig av (egentligen). Och självklart en otrolig man! Jag hade varit lite som Aslan i Narnia, helt amazing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0