12 december 2010 : tankar

1. Jag tycker att det var fel att Jay vann idol! Han är för bra för att vinna och tvingas nu pga vinsten göra en skiva som han inte kommer stå för. Och han kommer antagligen inte hålla så länge som man skulle vilja.. FELFELFEL han är för bra för att vinna!

2. Jag tycker att det är fel och fult att tiden försvinner när man jobbar heltid. Jag har inte tid att träffa de få vänner som faktiskt vill träffa mig.. Antagligen prioriterar jag fel men det är också fel prio av dem. De kan inte lämna de ställen de alltid hänger på. FEL

3. Jag tycker inte om att min dator låter så himla mycket! Måste köpa mig en ny! Men vad? Blir det en Mac eller en Hp? Kan ju inte med Mac egentligen... Fail!

4. Jag borde boka biljetter och tala om för jobbet när jag ska sluta. Men när ska jag sluta? Till nyår känns nog bäst, då är det bara 3v kvar tills jag slutar!! För sen ska jag hämta nycklar till lgh och en runda till Sälen och Sthlm, wie! Sen måste jag packa och planera och träffa vänner innan jag börjar ett nytt liv i Gbg! Hoppas det blir awesome! Jag är nervös, mamma är värre!



Kommentarer
annelie

skaffa mac hehe. Pc är klumpiga, fula och efter i tiden. Good luck in GBG avis

(btw tycker jag att jag kan få ditt jobb så jag slipper pistachiahelvetet)

2010-12-13 @ 14:58:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0