12 december 2010 : cimon

"Och om inte det vore nog, att jag går på Lady Warhol-vernissage och klämmer henne på rumpan får jag vakna upp med henne, VARJE dag om jag så vill. Jag får bjuda henne på te en tisdagkväll och gå runt och spänna mig i skjorta och briefers. Bara det att jag fått den enda kvinnan på jorden som delar min kärlek till briefers? Strunta i lördagsdiscot och äta en skål med dipp. Få massage när jag har ont i huvudet.

Fruktig

Jag kan fortsätta i evigheter. Men ni känner mig vid det här laget. Ibland vomerar jag tankar. FAN vad snygga och lyckliga vi är. Äntligen!"


Tänkte bara citera Cimon, haha! Han är nog skön, chef. Vilken galen kärleksförklaring, fruktig! HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0