7 april 2010

imrn går mitt busskort ut! & måste betala flaket.. usch för mkt utgifter!
solen lyser asnice ute, vad gör jag? jo, ligger i min säng och deckar var
5e minut.. i<3being sick. skriver franska gör jag med. har massvis med
skolarbete att få gjort till nästa vecka:
psykologi, filosofi, matte x2, engelska.. bl.a. sen har vi sv, historia, foto,
körkortsteori etc. haha lööv it!

äsch söndag blev inte så lugn ändå. missade bussen från ida, hamnade i
stan med jas och a? drog cantina, ingen buss hem. yay! haha som
tack blev jag sjuk. marie och jag åt kebab o tränade iaf dagen efter och
igår hade jag en awsome körlektion! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0