29 december 2009 : 2

Malmö idag såklart, med tildish. Som vanligt blir allt yrt och knasigt
vi stannade helt enkelt i malmö från 12 till halv 8, helt sjukt rly!
jag fick inte med mig vad jag ville hem dirr.. lite tråkigt men allt är
antingen cp-dyrt eller inte i min strlk eller allmänt slut i lagret. HATE IT!

jag som var sjukt sugen på massvis med skor (vilket leder till att jag
antagligen kmr köpa på internet) och jeans i biker-stuk !!

fast iofs ska jag och johan till kbh nästa vecka typ nån gång och bo
på hotell och sånt mysigt, då finns gott om tid att shoppa loss heheheh

jag fick iaf med mig lite saker hem; en plånbok, en blus och 60-kr jeans
köpte så onödiga saker som mat på max, handcream och deo också.
gaaadh im soooo bad..

hahaha :D
imrn blire workiwork igen dårå..! ska bannemig va ledig tors-fre-lör sen!!!
seeya<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0