28 december 2009

ber om ursäkt för mitt beteende härmdagen. överreagerade
men va rätt pissed off just då, och resten av kvällen blev inte bättre
kan jag tala om. Hade rätt kul tillslut dock på Wallmans men ja.. -.-

har bara jobbat toute la weekend. typ. och imrn med för den delen.
kom  hem 4 i fredags, upp kl 8 igen, rea mellan 9-12, jobb mellan 12-22
sen va jag helt död men då kom johan hit och vi tittade V för Vendetta
och somnade antagligen inte (ordentligt) förän vid 3 tiden. sen till jobb igen.

ingen rast och ingen ro.
jag är rätt dod i kroppen, "så att säga"

bella och jag har tittat på Harry Porry ;) hehe han är inte så porrig.
but anyways we had fun och nu är det läggdax
imrn blire väla tror jag, innan work alltså.. -.- sen märy i guess

tisdag åker jag itll malmö och shoppas loss med tildedishen
förhoppningsviis bokar jag kbh med jhn i veckan med, det ska bli fun
han är borta en vecka nu. lumpen HAHA lekis alltså.

nu somnar jag natti! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0