25 decemeber 2009

ligger i min säng. klockan är ett. datorn i knät. jag dör så tråkigt det här är.
varför ska allt vara stängt på juldagen?!??! tom. systemet ju.. xd haha

my world is not scenic. det regnar utanför fönstret. skittrist rly.
bästa julklapparna var iaf. nessecären, blusarna, locktången och OFC
halsbandet och ringen och pengarna +  ansiktsbehandlingen. vilket nästan
equals allt jag fick.. inte riktigt dock xd

ikv är det fete utgång på G, Wallmans blire cuz i got free tickets! ++
lite sur på min bf som inte vill ha med mig.. tydligen. men i guess that
its only gonna be boys there anyways.. eller? annars är han rätt onödig..
cuz i miss him och på söndag åker han till lumpen igen vilket suxxX och jag
bara jobbar hela tiden.. får fan aldrig träffa honom. kul att höra att syrrans
bästa vän och hennes pv sitter ihop typ. skitsamma. dåe.

lägger ut lite bilder sen typ. om ni vill se min skills lol (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0