22 december 2009

jag borde verkligen duscha... -.- men nejnej ska ut.. fast jag är lite äcklig.
igår var fallet ännu värre, hade inte duschat på 4dagar DET är mkt äckligt!

sen fixade jag det efter några timmars städning både hos mig och farfar,
lite julklappsletande och lite packning och stress såklart. En dag med mig är
ingen dag utan lite stress pga. förvirring eller tidsoptimism. jag är verkligen
hopplös!

haft väldigt mysigt hos världens finaste kille iaf: har tittat på film, haft snöbollskrig
och allmänt myst i snöovädret, som är den första innan jul på minst 10 år!!

nej nu ska jag inte missa bussen! see ya 2mrw lol <3
BTW borde jag lägga ut bilder också?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0