14 december 2009

Bara 3 skoldagar kvar nu! Sen är det jullov, woh!

Igår tittade Jhn o jag på The Holiday, love that movie, och drack julmust, för att fira Lucia.
hehe, nu har han stuckit hem till hlm och jag sitter ensam i min stora säng, drömmarna
blandas med rädslan för framtiden, om jag inte tar dig nu så tar nån annan dig bort från mig.. lol drömhus.. eller freestyle. tomt utan min söta bf dock.. -.-
Rätt mycket inte den låt jag vill somna till iaf! blir nog Beirut ist :)

Nej jag borde sova nu, tidig lektion på körskolan imrn. Därefter hårt studerande på skolan.
Après blir det däremot PPP och vi taggar till lite extra nu inför vår sista julfest! Damn alltså!

see ya <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0