13 december 2009

Usch jag tycker allt luktar alkohol nu. Bella hade förfest här igår, vildt vad jag har hört!

Själv jobbade man till 22oo and then skulle jag till Laröd, men hamnade istället på
personalfääst på Maxi, helt okej! Gratis är ju för all del godast ;)
Efter ett antal h förfestande i personalrummet med några goa gubbar drog vi vidare till
Utposten och dansade till lite lagom bra musik lol. Sen blev det tivoli för mig + ett gäng.

Gillar inte att ta taxi hem kl 5, inte igen!

I fredags var det prepardy @ Kristian och sen Tempel, rätt överskattat rly, inte igen.
Fast hade grymt bra sällskap och det gjorde iofs min kväll!

Tänkte träffa min kära bf idag, men jag lovar att han dissar. Han har säkert glömt sin
mobil hos någon och sover hela dagen. Som man bäddar får man ligga, jag får väl sätta
igång med pluggandet instead. damn. (update: ne han är finast min bf<3)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

spceinvdr

rymdforskare, utomjording, space

RSS 2.0